A héten nagyon rajta voltam a bőséges reggeli témán és ha már reggeli, akkor bizony a csicseri omlett az egyik fő kedvenc! Könnyű elkészíteni, gyorsan megvan és rendkívül tápláló.

Hozzávalók (2 adag):

•90 g csicseriborsó liszt
•10 g lisztté őrölt lenmag (kávédarálóval őröltem lisztté)
•só, bors
•1/4 tk szódabikarbóna
•170 g víz
•1/4 tk almaecet

Elkészítés:

♥ Egy tálban összekeverem a lisztet az őrölt lenmaggal, a sóval, borssal és a szódabikarbónával. Hozzáadom a vizet és az ecetet és csomómentesre keverem (habverővel szoktam elkeverni).
♥ Palacsintasütő serpenyőt ecsettel kiolajozok (nem kell sok olaj és fontos, hogy rendesen el legyen oszlatva mindehol, ne pedig egy ponton koncentrálódjon, különben “szétcsúszik a tészta), majd felforralom. A tészta felét beleöntöm a forró serpenyőbe, eloszlatom, mintha palacsintát sütnék és hagyom sülni míg aranybarna nem lesz, majd óvatosan megfordítom és a másik oldalát is hasonlóan megsütöm. Ha kész, kisütöm a másik adag tésztát is. Megpakolom őket minden jóval és már lehet is fogyasztani.
♥ Ebbe sült tofut, friss paprikát és spenót levelet raktam, majd megkentem sóval, borssal és pirospaprikával ízesített kókuszjoghurttal! Isteni volt💛

Add a szíved, ha tetszett a vegán csicseri omlett receptem és persze fordulj hozzám bátran, ha kérdésed vagy észrevételed van!
Megtalálsz instagramon és pinteresten is. Jelölj meg, ha elkészítetted a receptem #foolforplants

Comments are closed.

Pin It